
DHL Parcel po raz kolejny weźmie udział w Ultrakrew, ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej aktywność fizyczną i honorowe krwiodawstwo. W tegorocznym konkursie pobrano 1834,24 litrów krwi, w tym 1611,14 litrów krwi, 82,29 litrów osocza i 140,81 litrów płytek krwi. Może to uratować nawet 11 000 istnień ludzkich. wszyscy
Ultrakrew to projekt Stowarzyszenia Ultrakrew. Uczestnicy spacerują lub biegają wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku, aby promować ideę honorowego krwiodawstwa. Sportowcy i wolontariusze pokonali trasę ze Świnoujścia i granicy Pod na Wisłę Spitiąską w tydzień podczas kampanii siódmego sezonu, z przystankami w nadmorskich miejscowościach, cieszący się popularnością bieg przekształca i propaguje ideę zdrowego trybu życia, a przede wszystkim edukację i promocję. dobrowolne oddawanie krwi. Od początku Ultrablood zebrano ponad 5600 litrów krwi. Może pomieścić do 40 000 osób, mniej więcej tyle samo co ludność miast takich jak Świnoujście czy Sierras.
– Dzięki udziałowi wielu sympatyków i partnerów imprezy zebraliśmy ponad 1800 litrów krwi. Rezultatem są szanse na zdrowie i środki do życia dla tysięcy ludzi. Dziękujemy każdemu krwiodawcy i wszystkim, którzy rozumieją i wspierają wizję i zaangażowanie Ultrablood. Ponieważ wierzymy w to, co robimy. Ponieważ zaufaj nam. Za wszystkie ruchy wsparcia. Można powiedzieć, że Ultrakrew symbolicznie zaczyna i kończy swoją współpracę z DHL, od dostarczenia pierwszych dokumentów przed startem danej wersji, aż po etap końcowy, jakim jest dostarczenie technicznych koszulek czy szalików. Wszyscy nasi zawodnicy są niezawodni i zawsze na czas. czas,
DHL Paket aktywnie uczestniczy we wsparciu wersji 7 jako partner logistyki wydarzeń, zapewniając ogólne wsparcie logistyki wydarzeń, zarządzając przesyłkami i dystrybuując pakiety informacyjne do klientów. uczestnicy i partnerzy wydarzenia.
– Od wielu lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i jesteśmy dumni z tego partnerstwa, ponieważ cel, jakim jest przyświecanie wszystkim kampaniom, jest bardzo ważny i promowanie najcenniejszej pracy ludzkości, jaką jest ratowanie ludzkiego życia. Świetny pomysł dla działaczy, aby podzielić się swoją ważną częścią i pomóc innym. Justyna Dąbrowski, PR Communications Manager, Rzecznik Prasowy DHL Parcel Polska powiedziała, że motto i cele Ultrablood odnoszą się również do codziennych działań, które łączą ludzi na całym świecie.